Destek Sistemimiz nasıl çalışıyor?

Tüm destek sürecini kendi iç yazılımımızla çözüyoruz.

İş Maddesi Takibi

Müşterilerimiz programdan hiç çıkmadan kendi içlerinde ve doğrudan bize bildirimde bulunabiliyorlar. Ekran görüntüleri ve varsa ek dosyaları kolayca ekleyip, ilgili modülü belirterek çözüme daha kolay ulaşmamızda bize yardımcı oluyorlar. Mail ve telefon gibi iletişim yöntemlerinin ölçülebilirliği olmadığı için, bu sistemle iş maddelerinin açılması, iletilmesi, çözülmesi gibi süreçlerin zaman değerleri ortaya çıkıyor. Ayrıca maddenin kapanması son kullanıcıya kadar ulaştırıldığı için, bilgi dağıtımı daha garantili hale getiriliyor.

Destek Sistemi'nin Şirket İçi Kullanımı

Müşterilerimiz kendi işleyişleriyle ilgili her tür konuda, ki bu yazılımın dışındaki konular da olabiliyor, kendi aralarında madde açabiliyor, birbirlerine yönlendirebiliyorlar ve sorunu kapatabiliyorlar. Konu eğer Derin Bilgi'yi ilgilendiren ve şirket içinde çözümlenmeyen bir soru/öneri/sorunsa, bunlar yetkili kullanıcılar tarafından (genellikle bilgi işlem bölümü) bize yönlendirilir. Biz de destek portalımızda tüm iş maddelerini toplu olarak görüp yönetebilmekteyiz.

Ayrıntılı lyetkilendirme sayesinde, mağaza, bölge müdürleri ve üst yöneticiler, kendi sorumluluklarındaki iş maddelerini toplu olarak görebilmekte ve izleyebilmekteler.

Diğer İşlevler

Yazılım geliştirme notları, program birimlerimizin teknik dokümantasyonu, görev takvimi gibi çeşitli yardımcı işlevler de barındıran sistemimiz sayesinde, daha verimli ve ölçülebilir bir yapıda çalışmaktayız. Android uygulamamızla destek sistemine mobil olarak da ulaşabiliyoruz.