Retail Türkiye'de kira yönetim modülü haberimiz

Büyük zincir mağazaların ciddi iş yüküne çözüm getiren kira modülümüzle ilgili haberimiz, 07/09/2016

http://www.retailturkiye.com/firmalardan/derinsisten-perakendeye-yeni-cozum-drnkira-kira-takip-modulu

Perakendeye özel ERP çözümleri sunan DerinSİS’in yeni ürünü DRNKİRA modülü Tekzen tarafından verimli bir şekilde kullanılıyor. Yeni ürün hakkında Satış Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı İsmail Babacan şu bilgileri verdi: “DerinSİS, DRNKİRA Modülüyle, farklı hissedar yapısına sahip lokasyonlardan, veraset yoluyla hissedar yapısında yaşanan değişimlere uygun kira ödemesine, ciro bazında ödeme yapılan lokasyonların sözleşmeye uygun kira hesaplanmasına ve ödeme bildirim mektuplarına kadar pek çok operasyonel sorunun, tam bir otomasyon içinde yönetilmesini sağlıyor. Kira yönetimi, çok lokasyonla hizmet verilen organize perakende için, operasyonu en karmaşık süreçlerden. Muhasebe ve finans bölümlerinin ay içersinde en çok zaman kaybı yaşadıkları konulardan biri olması sebebiyle, DRNKİRA’nın sektörde önemli bir ihtiyacı karşılayacağını tahmin ediyoruz. Kira kontrat yönetimi, ödeme tipine göre vergilendirme, döviz bazlı hesaplama, aylık rapor ihtiyaçları gibi yönetsel detayların hazır olarak sunulduğu DRNKİRA çözümünde, bütün senaryolar için tek seferde kurulum yapmak yeterli.”

Tekzen IT Müdürü Çiğdem İnce, “Tekzen, 53 şehirde, 101 DIY (Do-It-Yourself) concept ve 12 Express formatı olmak üzere 113 mağazası ile coğrafi anlamda Türkiye’nin en yaygın organize yapı market zinciri olarak, faaliyet göstermektedir” dedi.

Tekzen IT Müdürü Çiğdem İnce, “Tekzen, 53 şehirde, 101 DIY (Do-It-Yourself) concept ve 12 Express formatı olmak üzere 113 mağazası ile coğrafi anlamda Türkiye’nin en yaygın organize yapı market zinciri olarak, faaliyet göstermektedir” dedi. 

Konuyla ilgili ürünü kullanan yüzde yüz yerli sermaye ile yatırımlarını hızla sürdüren Tekzen’in IT Müdürü Çiğdem İnce’nin görüşleri ise şöyle: “Kiralanan mağaza sayısının yüksek oluşu, kira sözleşme koşullarındaki farklı kondüsyonlar nedeniyle tahakkuk eden kira bedellerinin takibi oldukça zor ve verimsiz iş gücü sarfedilmesine yol açmaktaydı. Kiralayanların gerçek kişi veya tüzel kişi olması (bazı durumlarda aynı mağaza için her 2 şekilde olabiliyor), mülkün birden fazla sahibinin olması, ciroya bağlı kira vb. birçok faktörün takibi gerekiyordu. Manuel olarak Excel tabloları üzerinden yapılan takip/muhaberat, DerinSİS ERP sistemleri üzerinde geliştirilen ‘Kira Modülü’ sayesinde, her ayın ilk günü sistem tarafından ‘Otomatik Kira Bildirim Raporu’ oluşturularak ilişkili taraflara otomatik olarak mail yolu ile iletilmekte; bu projeyle tahakkuk eden kira bedelinin haftalık ödeme planlama ekranlarına akması ve hızlı bir şekilde muhasebeleştirilmesi sağlandı. Derinsis Kira Yönetim Çözümü, fonksiyonel getirisinin yanı sıra yöneticilerin takip ve kontrolü için mağaza bazında kiralayan tarihçesini, kira bedellerinin tarihçesinin takip edilmesine imkan veren Database ile Tekzen, ilgili iş süreçlerinde verimlilik sağlamıştır.” 

Platform bağımsız olarak sunulan yapısıyla, hangi ERP olursa olsun kurulum sonrasında hemen kullanılabilen DRNKİRA hakında detaylı bilgilere ve DerinSİS’in diğer çözümlerine derinbilgi.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.