Groseri

Groseri
Metrekare verimliliğinde Türkiye perakende sektörünün lideri Groseri Market, Adana ve Mersin'deki 25 şubesiyle CRM ve kampanya uygulamalarında fark yaratmaktadır.

Ülkemizin ilk 500 şirketi içinde bulunan ender yerel market zincirlerinden Adana merkezli Groseri Market, insan kaynaklarına ve bilgi işlem yatırımlarına verdiği önemle, kampanya ve müşteri uygulamalarında öncülük etmektedir. Yaklaşık 1.400 çalışanlıyla, 25 mağazada, metrekare verimliliğinde Türkiye'nin en ön sıralarında yer almaktadır. Satış verileriyle sektörün referans aldığı bir şirket olarak, Derin Bilgi ile uzun dönemli yeni bir çalışma içine girdi. 'Hızlı Balık', 'Perakende Güneşi', 'Etika2012' gibi ödüllerle sürekli olarak adından söz ettirmektedir. 800.000 müşteri kartı ile CRM modülü etkin olarak kullanılmaktadır. Milyonlarca kaydın yönetildiği ve raporlandığı veritabanı, 120 kullanıcıyla yüksek performansla çalışmaktadır. (Kasa sistemi IBM Genis Open)

e-Ticaret'in en zor alanlarından olan gıda sektöründe, titiz bir projeyle Groseri'nin alışveriş sitesini geliştirdik. Yemek tarifleri, organik/light ürün bölümleri, CRM sistemimizle entegre üye profil özellikleri, Groseri'nin kendi özel puan sistemi olan 'Tık Para' bölümü ve alışveriş listeleriyle zengin özellikler bulunmaktadır.

Yakında canlıya alınacak native mobil uygulamalarımızla, perakende sektöründe yapılmakta olan omnichannel projeleri için çok kapsamlı ve iddialı bir örneği hayata geçireceğiz.

e-fatura sisteminde de Derin Bilgi'yle ilerleyen Groseri, doğrudan entegrasyon yöntemiyle DerinSİS'in e-fatura'ya özel yenilikçi olanaklarından yararlanıyor. e-Dönüşüm sürecinde, DerinSİS e-Defter çözümümüzü de kullanarak ilerliyor.

Hal-Kayıt çözümümüzle, künye üretimi ve etiketleme adımları DerinSİS içinde entegre olarak yürütülmektedir.