Tekzen'de omnichannel dönemi başladı

Tekzen'de omnichannel dönemi başladı

CRM çözümümüzü, native mobil uygulamalarımızla tüm satış kanallarını kapsayacak şekilde genişlettik

Projede 4 ana başlıkta oldukça karmaşık bir çalışma başlattık ve 1 yıl içinde başarıyla hayata geçirdik.

- Kullanılmakta olan CRM çözümümüz içinde, veri kalitesi yükseltme, e-ticaret kayıtlarıyla eşleştirme ve tekilleştirme çalışmalarını tamamladık. Bu hedeflere yönelik özel modüller geliştirip uyguladık.

- Verilen tasarımlara göre Android ve IOS için native uygulamalarını iki fazda tamamladık. CRM işevleri, Genius kasalarıyla entegre puan bilgileri, Tekzen e-ticaret sitesinin sunulduğu frame, site üyeliğiyle native uygulama entegrasyonu ve mobil uygulama içeriğinden oluşan ilk fazdan sonra, yapımarket sektörüne özel ihtiyaçları karşılayan alet kutusu işlevleri ikinci faz olarak sunuldu

- Oluşan 2.5 milyonluk üye yapısını yönetmek için ERP entegrasyon yapısını baştan aşağı yapılandırdırdık ve doğrudan CRM ile entegre ettik. ERP entegrasyonu da mali bilgileri içerecek sadelikte geliştirilerek, bireysel üyelerin geleneksel 'cari' veri yükünden kurtarıldı. Buna bağlı olarak e-arşiv içeriği uyarlandı.

- Alet kutusu modüllerinde, renk-boya yardımcısı, su terazisi, cetvel, görsellerden oluşan ve ölçü almaya yarayan özel bir not defteri kullanıcılara sunuldu.